Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Bilresan.

Av Subban Svensson - 19 oktober 2009 10:57

Madame Siv med slav kom med bilen på utsatt tid, slaven körde och Madame satt fram så jag hoppade in i baksätet och hälsade, jag fick genast order att sätta mig i mitten och när jag satt mig ner så startade slaven bilen och färden började.

Dra upp kjolen runt magen gav Madame order om och jag bökade runt så att jag fick upp kjolen och blottade mitt nyrakade kön, stoppa in den här sa madame samtidigt som hon sträckte mig en stor dildo, inte så lätt i baksätet på en bil men fittan var ju redan blöt så snart satt den där den skulle.

Dildon var en stor naturfärgad sak med sladdar som gick till en fjärrkontroll och den kontrollen höll Madame stadigt i sin hand, vill se till att fittan håller sig blöt under färden men subban får under inga omständigheter komma för då blir det konsekvenser för subban avslutade hon samtidigt som hon vred på strömmen så att dildon började vibrera i mitt inre.

Madame satt och lekte med fjärrkontrollen ökade/minskade vibrationerna hela tiden så det var väldigt svårt att hålla koncentration på att inte komma.

Mina ögon var nog alldeles glansiga av kåthet när vi närmade oss Örebro och helt plötsligt lyckades Madame öka vibrationerna ännu ett steg och nu klarade jag inte att hålla tillbaka utan kom i en orgasm, vafan gör du subba skrek Madame högt!

Stanna bilen röt Madame till slaven och han svängde in på en liten skogsväg och stannade, ut ur bilen subba skrek Madame och jag kravlade ut så fort jag kunde, lägg subban över motorhuven beodrade hon slaven och han släpade iväg mig och la ner mig över huven med stjärten i vädret.

När jag låg i position på huven rumstrerade Madame om i skuffen och kom sedan med en piska i handen och började utan pardon piska röven på mig med hårda slag, vet inte hur många slag men det var en rejäl omgång som mina skinkor fick ta emot innan hon morrade åt mig att åter sitta bak i bilen.

Skämdes över att inte ha klarat att kontrollera min kåthet och funderade lite på om någon i dom passerande bilarna såg min stora feta röv liggande blottad över motorhuven men kröp snällt in i bilen igen, Madame läxade upp mig i bilen och sedan fick jag stoppa in dildon igen och vibrationerna började återigen pirra i mitt inre men den här gången hade jag verkligen focus på att inte komma.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards