Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Subban Svensson - 1 oktober 2009 15:34

Vädret är vackert så länge man stannar inne märkte jag när jag stack ut näsan för lite frisk luft.

Har fått frågan om hur länge man kan ha bröstvårtorna bundna, det är nog något man får lära sig men börjar det göra väldigt ont är det nog dags att släppa loss dom.

Finns det många män här som leker med sina bröstvårtor?, många män gillar det.

Har hört av många män här på nätet att dom brukar gå på stan med bunden kuk så att den inte kan slakna, rep, nylonstrumpa bunden runt eller gummiring runt roten verkar vara det vanligaste sättet.



Av Subban Svensson - 1 oktober 2009 13:22

Vill bara klargöra lite om hur min klädsel fungerar och varför kallt väder inte faller mig på läppen.

Jag skojar inte när jag skrivit att jag alltid är troslös och rakad, trosor finns inte ens i min garderob!

Har alltid kjol inte byxor!, helst kort kjol men vädrets makter kan få kjollängden att öka.

Många kvinnor har problem med urinvägsinfektion om muttan blir kall jag är dock förskonad från detta elände och kan gå med fittan bar trots att det är kallt.

Alltid nylonstrumpor (99% stayups) strumbyxor finns men bara om vädret är kallare än -15 grader, är mycket förtjust i strumpor med söm.

Normalt högklackade pumps men olika stövlar finnes för kallare väder dock alla med hög klack.

Är noga med att sköta mina små fötter och har alltid tånaglarna snyggt målade, märkt att många män gillar små välskötta fötter.

Brukar vara frikostig med att visa klyftan, vad är vitsen med stora pattar om man inte använder dom som lockbete?



Tv.

Av Subban Svensson - 1 oktober 2009 09:38

Tittade på Tv igår, fråga Olle dokumentären vilket var rätt kul.

Dom besökte onani maraton i Danmark, visste inte att sådant fanns men det vore nog en tävling där subban skulle klara en bra placering.

Fanns flera grenar, onanera så lång tid som möjligt, flest antal orgasmer, spruta längst mm.

Kanske skulle lägga sig i hårdträning och ställa upp!

Av Subban Svensson - 1 oktober 2009 08:30

Burrigt idag men tack och lov blåser det inte.

Känner mig lite mera i form idag, slutat deppa över mörker och kyla.

Får väl se till att hålla sig varm, börjar bli lite sugen på bastu och badtunna i kylan och vem vet det kanske finns sådana erbjudanden till helgen.

Tänkte på Herrarna på helgen, fick även lägga mig över knät på både Herre 1 och Herre 2 och dom gav min rumpa vad den behövde med sina starka händer, blev så röd och fin så!

När min rumpa blir röd blir även skrevet mycket blött av någon anledning.

Skulle inte tänka på sådana saker på arbetstid för nu blev det blött igen känner jag.

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards