Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Subban Svensson - 5 oktober 2009 20:48

Drabbades av akut kåtslag och det slutade med att kåt och stygg subba har blivit tagen och piskad av sträng man.

Sitter här naken med rödpiskad stjärt och röda rosor på mina kinder, träffade en dominant man som tagit mig hårt och piskat min stjärt, misshandlat mina pattar.

Känns skönt att sitta här piskad och tagen!

Ska gå och spola av mig sperman som rinner ur fittan och sedan smörja min ömma stjärt och bröst.

Hoppas ni har fått haft det lite skönt ikväll!


Av Subban Svensson - 5 oktober 2009 12:36

Lunch klar och stack ut näsan i friska luften vilket inte var så väldigt skönt.

Satt och blev filosofisk och drömde om subbans perfekta värld.

Klimatet skulle ligga på 25 grader och alla skulle jämt vara nakna och när kåtheten smög sig på skulle det vara helt naturligt att älska var och hur som helst, vem skulle ha tid att tänka på krig och andra hemskheter under sådana förhållanden.


Av Subban Svensson - 5 oktober 2009 11:16

Förmiddagen känns lång, blir det aldrig lunch?

Känner mig lite orolig i kroppen och har blivit kåt igen, blir väl inte bättre av att titta på snusk i datorn heller.

Bullarna var populära till fikat i alla fall.


Av Subban Svensson - 5 oktober 2009 09:25

Måndag igen!, fattar inte hur helger kan gå så fort.

För ovanlighetens skull vaknade jag pigg före klockan vilket inte händer så ofta.

Fanns tid att ligga och mysa lite i sängen, vet inte vad jag drömt för något men jag vaknade smällkåt och då var det väl lika bra att göra något åt problemet så man inte går runt och luktar kåt fitta hela dagen på jobbet.


Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards