Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Subban Svensson - 8 oktober 2009 20:13

Tvätten fixad på alla sätt och vinet var gott så subban mår riktigt bra nu.

Blev filosofisk och bekymrad över nymodigheter tex. vin, förr kunde man alltid leka med flaskan när den var tom men har ni någongång försökt stoppa upp en tom vindunk?

Ska ta en dusch och kanske leka lite samtidigt.

Av Subban Svensson - 8 oktober 2009 19:36

Har strykt färdigt tvätten, kanske finns någon annan här som behöver lite stryk när jag ändå är igång?

Undrar hur många tanter som stryker naken endast iförd röda högklackade med 15 cm klack?

Älskar höga skor men även att dom hjälper mig att komma i rätt höjd i förhållande till strykbrädan.

Tror jag ska fira med ett glas vin!


Av Subban Svensson - 8 oktober 2009 18:46

Varit i tvättstugan och gjort klart, även rengjort filtret.

Tunna städrocken och naken under och är man i tvättstugan så naturligtvis 5 klädnypor i varje läpp + 1 i varje vårta och inte glömma nämna att kulorna var instoppade.

Känns alltid lite spännande att vara i tvättstugan, brukar knäppa upp rocken också så att det inte blir så varmt så skulle någon komma kan det bli lite penibelt.

Ingen kom dock utan jag fick vara ifred, mötte dock gubben Persson i trappan men han tror jag har glömt vad fitta är för något.

Nu är jag dock naken igen, blir rätt så varm av tvättstugan.

Av Subban Svensson - 8 oktober 2009 16:32

Vädret svek mig men bara för att jävlas har jag varit ut naken en liten stund på balkongen.

Ska ner till tvättstugan så det är städrocken på och inget annat.


Av Subban Svensson - 8 oktober 2009 13:09

Jättefint väder ute och håller det i sig ska jag banne mig hinna ut och sitta naken på balkongen en liten stund när jag slutat jobbet.


Av Subban Svensson - 8 oktober 2009 08:36

Vaknade skapligt pigg, kallt ute igen så det är tur man inte har så lång promenad till jobbet.

Bokat tvättstugan till kvällen så idag får man inga fritidsproblem.



Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards