Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Subban Svensson - 11 oktober 2009 20:31

Har jobbat upp en skön kåthet under hela eftermiddagen och det börjar bli dags att låta fittan få sitt så man sover gott.

Tror det blir dildon och smisk med slickepotten och kanske något i stjärten.

Av Subban Svensson - 11 oktober 2009 15:26


Varit och handlat lite mat i affären och mina vana trogen blev jag tvungen att leka lite samtidigt.

Körde med klämmor i läpparna, klämmor med vikter som jag normalt har till duken på balkongen ni vet sådana med olika frukter hängande ner från klämmorna.

Hade 2 stycken i varje fittläpp och problemet blir att går man inte försiktigt så slår vikterna i varandra och det skrammlar vilket inte är så bra, hade även BH med vårthål och klämmor i bröstvårtorna men ingen blus utan bara BH under kappan.

Smärtan gör mig väldigt kåt + att en tant får inte göra så ute bland folk.

Väldigt skönt att komma hem och ta loss dom igen, inte mycket folk i affären så det blev ingen blottning idag.



Av Subban Svensson - 11 oktober 2009 11:21

Varit ut på liten promenad, började regn och var kallt men man får väl vara glad att det inte snöade.

Ska ta en varm dusch, gillar inte att vara kall.


Av Subban Svensson - 11 oktober 2009 09:33

Skönt med sovmorgon, skulle lätt göra det till en vana.

Kallt ute verkar det vara, ska ta lite frukost och mysa lite.


Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards