Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Subban Svensson - 13 oktober 2009 20:13

Många vill att jag lägger in mera bilder på mig i bloggen eller skickar bilder till e-mail.

Har förklarat varför det inte känns bra när man bor i en sådan liten håla som Ludvika är där alla känner alla.

Däremot händer det att jag visar bilder på chatten hos free6.com, i rum mature.

Vanligtvis heter jag subban där också.

Av Subban Svensson - 13 oktober 2009 20:05

Funderar lite på snygga saker att klä min lilla kropp i och har snöat in lite på korsetter vilket jag tycker är snyggt och förstärker kvinnliga former och även kan lyfta stora pattar.

Fick en länk från Göran (Tack Göran) och har tittat lite på utbudet men tänkte fråga er kära besökare vilken typ av korsett ni skulle vilja se en fet subba i?

Länk: http://www.axfords.co.uk/plussize.html

Av Subban Svensson - 13 oktober 2009 19:51

Inte mycket att skriva om idag, varit 2 vänninor här och fikat men inga slavar, tror inte dom skulle ha uppskattat det.

Visst hade jag gärna betalt mycket för att se deras miner om en städslav kommit krypande men man måste väl verka socialt välanpassad vissa stunder.

Blir lite fundersam över hur många som gärna vill hoppa i säng med mig?, varför är det så?

Tyvärr verkar det ha blivit att killarna sitter och runkar framför datorn och tjejerna sitter hemma och är småkåta och visar utåt att dom sitter och väntar på prinsen på vita springaren som ska komma och svepa bort dom mot slottet.

Tänk om dom kunde träffas istället!

Tjejer om nu prinsen kommer på sin vita springare och tar er till slottet vad tror ni händer då?

Han är ju man så naturligtvis vill han knulla!

Mer kärlek och knulla är vad den här världen behöver!

Kanske skulle starta någon typ av klubb för ensamma kåta själar.

Av Subban Svensson - 13 oktober 2009 10:55

Huva vad det blåser kallt idag!, inte speciellt skönt att vara troslös under kjolen kan jag lova!

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards