Direktlänk till inlägg 6 oktober 2009

Mår toppen3.

Av Subban Svensson - 6 oktober 2009 19:11

Herrn släppte loss mig från bänken och jag fick sitta upp på min ömma stjärt när han tog loss repen från mina nu blåa pattar, kändes skönt att få dom lösa igen.
Sedan blev jag kommenderad ner på alla fyra och fick städa Herrns kuk från sperma och fittsaft, slickade och sög som det luder jag kanske egentligen är och tydligen gjorde jag det bra för kuken började återigen svälla i min mun.
Nu fick jag order om att ligga ner på rygg på bänken och spändes fast runt magen och med armarna rakt bak, benen fick bojor och rep fästes mot taket från dessa bojor som sedan spändes upp och utåt så jag låg med vilt spärrade ben och gapande fitta.
Herrn gick runt och tittade på mig med vajande kuk och verkade uppskatta synen, sedan kom hemska klämmorna fram igen och fästes på mina nu rejält ömma vårtor och när dom satt sig så drog han upp snörena mot taket och spände så att vårtorna fick ta hela vikten från mina fläskpattar, tänkte att vårtorna kommer att gå av.
Säkert en vacker syn att se feta kåta tanten ligga där helt uppfläkt, nu kom herrn fram och började massera min anal med olja och sedan kom en stor buttplugg med pump fram ur gömmorna som han med vant handlag tryckte upp i mig och sedan började han pumpa upp den, till slut kändes det som om jag hade en melon i röven men det verkade inte bry honom vad jag tyckte.
Han undersökte fittan efter att ha pumpat buttpluggen nog, drog i läpparna och smekte runt clittan tills han gick och hämtade en låda med sladdar som han visade mig och förklarade att ludret skulle få prova på lite electrostimulans och att ludret inte behövde vara orolig för den drevs med batteri och inte nätspänning så inget farligt skulle kunna hända.
Jag har hört talas om sådant men aldrig varit utsatt för det så lite rädd var jag nog när han fäste elektroderna på fittan/clittan.
När han var klar satte han sig bredvid på en stol med själva kontrollen och sedan började han vrida på rattar och jag kände hur det började sticka i fittan och ju mera han vred så blev det nästan att kännas som piskslag rakt in i clittan, mycket märklig känsla att tappa kontrollen över fittan för den levde nu sitt eget liv med sammandragningar och pulseringar som inte jag kunde kontrollera alls, vart väl inte bättre av den stora buttpluggen i röven heller antar jag.
Dröjde inte länge innan fittan började spasma och rycka i orgasm och ju mer jag ryckte runt desto mera stryk fick mina bröstvårtor men fittan tog helt överhanden och orgasmade mer än jag någonsin trodde var möjligt, jag fick tom. sprutorgasm vilket inte händer mig så ofta.
När han tyckte det var nog låg jag alldeles dimmig med ett lager svett över hela min kropp, han tog bort elektroderna och körde hårt in kuken och knullade mig i ett hett tempo tills han med ett stön drog ut den och lät sperman spruta över min svettiga kropp.
Efter att jag blivit fri och städat upp Herrn och mig själv lite hann vi inte så mycket mera innan han körde mig tillbaka till Ludvika.
Tyvärr skulle han på tjänsteresa till Tyskland så därför blev vår tid lite begränsad men jag törs nog lova att den Herren kommer jag att träffa flera gånger.

 
 
Ingen bild

Bergebo

6 oktober 2009 19:37

Missar alltid när du visar fittan på BC....kom igen nu!!!

 
Ingen bild

Bergebo

6 oktober 2009 19:48

Så där ja !!!!

Såg lite oslickad ut..........

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards