Direktlänk till inlägg 6 oktober 2009

Mår toppen2.

Av Subban Svensson - 6 oktober 2009 13:06

Kan inte säga att han hade fel för jag var verkligen kåt som värsta sprutludret där jag stod naken och utlämnad.
Herrn tog fram ett par otäcka klämmor som han fäste på mina bröstvårtor och jag fick väldigt svårt att stå stilla innan smärtan började lägga sig, nästa sak som hände var att han började binda mina pattar, lindade repet runt många varv så till slut stod dom som jättebollar rakt fram och när han var nöjd så drog han lite i mina klämmor.
Sedan fick jag lägga mig på hans bänk med ansiktet ner, rätt så hög bänk klädd i läder och med uttag för pattarna så att dom kunde hänga fritt rakt ner fast jag låg på mage, en rem spändes runt min kropp och händer/armar spändes fast neråt, mina ben särades väldigt mycket innan dom sattes fast i golvet.
Jag låg där ordentligt fastspänd med stjärten uppspärrad och mina hål blottade samtidigt som pattarna stod rakt ner mot golvet, kan inte känna sig mycket mera utlämnad.
Nu kom Herrn med vikter som hakades i mina bröstvårtsklämmor, kändes som det till slut hängde flera kilo i varje stackars bröstvårta.
Kände hans hand som smekte mina skinkor och fingrar som letade sig in i min våta luderfitta, kändes så skönt att ligga där uppspärrad och viljelös.
Nu ska ludret piskas hörde jag Herrn säga innan första slaget kom, jag hoppade till men snart kom många fler slag och det var inget snack om att subban tydligen skulle piskas ordentligt, brände som eld i röven och till slut blev jag tårögd av smärtan.
Efter en bra stund upphörde slagen och jag kände en hand på min varma skinka och sedan några kontrollerande fingrar i fittan, trodde inte ludret kunde bli våtare men där hade jag tydligen fel sa Herrn samtidigt som han pullade min fitta med sina fingrar.
Värmen från stjärten hade nu börjat leta sig in till fittan så det savade mer än vanligt och jag verkligen njöt av Herrns fingerpullande men det tog snart slut och han flyttade sig till min sida och började piska mina stackars bundna pattar och varje piskslag som träffade fick patten att hoppa till vilket gjorde att vikten ryckte till i bröstvårtan på ett mycket smärtsamt sätt.
Fick mycket pisk på stackars brösten och som avslutning slog han ett hårt slag på klämman så både klämma och vikt slets bort från vårtan och jag skrek faktiskt som en gris så ont gjorde det.
När klämmorna var borta masserade han vårtorna mellan sina fingrar vilket inte alls är skönt när klämmor just tagits bort utan gör jävligt ont, när blodcirkulationen återvänt satte han dit nya klämmor men istället för vikt hade dessa snören.
Nu flyttade han sitt intresse tillbaka till min bakdel och tog fram en vanlig ridpiska som fick fortsätta jobbet med att misshandla mina stackars skinkor och denna piska lät han även ge några snärtar in på fittan vid valda tillfällen vilket naturligtvis fick mig att desperat slita i mina band, började även bli så kåt av pisket så jag visste inte vad jag skulle göra.
Piskan lades bort och jag kände en kuk som nosade mot min fittöppning och sedan trycktes in, det var så blött i mitt hål så det kändes som om den gled in helt utan motstånd eller snarare sögs in.
Herrn började knulla mig och plötsligt förstod jag varför bröstvårtsklämmorna hade snören, samtidigt som han knullade mig hade han snörena i handen och drog så pattarna hoppade, klarade inte mycket mera utan fittan krampade hysterisk runt hans arbetande kuk flera gånger innan han sprutade.

 
 
Ingen bild

WETPUSSY-LICKER

6 oktober 2009 15:22

Du är helt underbar jag blir så jävla kåt av dina berättelser! PUSS

 
Ingen bild

emil

13 oktober 2009 10:52

Min kuk sprutar när jag läser detta, du är underbar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards