Direktlänk till inlägg 6 oktober 2009

Mår toppen!

Av Subban Svensson - 6 oktober 2009 10:50

Vaknade med ett leende på läpparna, känns verkligen som om min kropp fick något den behövde igår.
Öm i lilla rumpan och när man tittar i spegeln förstår man att märkena kommer att synas flera dagar framöver men det är det värt!
Bara kände igår att min kropp behövde en behandling av den lite hårdare sorten så därför gjorde jag upp med en dominant man som jag pratat med över datorn.
Vi bestämde att han skulle hämta mig med bil i korsning xx, på detta sätt vet inte han vad jag heter eller var jag bor vilket känns bra med tanke på grannar o dyl.
Väntade snällt i korsning xx och kände mig som värsta ludret som stod och väntade på att bli upplockad, på utsatt tid svängde en bil in och stannade och när han vinkade hoppade jag in i bilen.
Färden började mot den grannstad som han bor i men redan i bilen fick jag order om att dra upp kjolen så att fittan blottades och även blusen skulle knäppas upp och pattarna lyftas ur BHn, lydde snällt och satt där tillgänglig för hans utforskande hand som grävde, smekte och nöp i mina behag.
Efter en stunds färd fick jag order om att ta fram kuken så jag drog ner gylfen och lyckades lirka ut hans svällda kuk som jag sedan började runka i lugna drag och efter ett tags runkande kom nästa order, ner och sug ditt luder.
Knäppte loss bilbältet och lyckades maka runt mig så att jag fick ner huvudet mellan hans lår och kuken gled in mellan mina läppar, sög sedan lydigt ända tills vi kom fram till hans hus och svängde in bilen på garageuppfarten.
Se så ur bilen ditt luder fick jag order om så jag klev ur samtidigt som jag försökte hålla ihop blusen lite grann så inte pattarna skulle hänga på fri display, när vi kom in i huset föste han in mig i ett rum som tydligen var hans lekrum och där fick jag order om att stå stilla och vänta.
Efter en stund kom han tillbaka och satte sig i en stol och jag fick order om att se till att bli naken och klar för att användas som det luder jag är.
Klädde av mig framför hans blickar och alla som känner mig vet att det är något som gör mig kåt, när jag sedan var naken reste han sig och kom fram och började undersöka min kropp, lyfte pattarna, nöp i vårtorna och stoppade in fingrar i fittan och kommenterade att fittan var våt som det anstår ett sprutluder som jag.

 
 
Ingen bild

pattan

6 oktober 2009 12:02

vill höra resten med du är bäst subban

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards