Direktlänk till inlägg 24 september 2009

Öm

Av Subban Svensson - 24 september 2009 08:35

Lite seg morgon men man får hoppas det blir bättre under dagen.

Är lite öm på lilla knoppen idag undrar om det beror på att den varit så svälld och uppsugen eller om det beror på att den blivit mycket gniden?

Satt och tänkte på en gammal leksak som jag inte provat på länge, en vibrator som vibrerar när mobilen ringer.

Den var populär innan mobilerna hade vibrator och meningen var väl att man skulle ha den i fickan men jag är ju som jag är och brukade knyta in den i en kondom och sedan ha den i något av mina hål.

Mycket kul där det fanns mycket folk/telefoner för varje gång en mobil ringde i min närhet så började den vibrera och man visste aldrig när den skulle starta, har haft den många gånger i kupolen.

Rolig lek men nu var det länge sedan, tror jag måste försöka leta på den igen.

Det var en man som fick mig att bära den första gången men sedan har jag haft den frivilligt också, kan vara lite jobbigt om man är smällkåt och råkar stå i kassan och betala när den börjar vibrera.


 
 
Ingen bild

spok

24 september 2009 09:35

vi skulle vilja ha kontakt med dig subban Svensson min fru o jag vi är bs min fru vill slicka din fitta o ha tjejsex med dig . jag skulle vilja ligga vid dina pattar o dia o känna lite smisk hej , blir kåt av dina inslag o vad du jobbar med.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards