Alla inlägg den 28 september 2009

Av Subban Svensson - 28 september 2009 19:22

Har tydligen fått gästbok!, vem blir först att skriva några rader?


Av Subban Svensson - 28 september 2009 18:57

Tyvärr ville inte vädret vara fint länge nog så jag hann inte sitta och njuta på balkongen.

Verkar inte lovande framöver heller, haft en lugn kväll och mest myst lite inne i värmen.

Får väl försöka vara mera aktiv i morgon, tror det blir tidig kväll.


Av Subban Svensson - 28 september 2009 09:44

Efter x antal kaffekoppar börjar man piggna till, känns som en viss annan kroppsdel också börjar vakna för det känns som om man börjar bli lite kåt igen.

Solen skiner så håller det i sig kanske man kan slappa lite på balkongen idag.

Tankarna på helgen påverkar nog även mitt skrev verkar det som, blev bunden med benen bakåt så hela min höna var öppnad och försvarslös och sedan lekte Herrarna med mina hål och hetsade mig till bristningsgränsen, lekte med tungor, vibrator, olja och även fist innan dom turades om att knulla mig och så fort Herre 1 närmade sig utlösning så tog Herre 2 över så att Herre 1 fick lugna sig lite.

På detta sätt kunde dessa 2 knulla mig läääänge, tror jag aldrig blivit knullad under så lång tid som dessa gossar klarade med sin byta plats taktik och jag kom ett flertal gånger och gled in och ut i orgasmdimman.

Finalen blev att jag blev påsatt i andra hålet där dessa Herrar tömde sin sats, jag blev sedan lossknuten och vi gick alla 3 och tog en dusch där Herrarna hjälpte till att tvåla in min kropp, mycket populärt att tvåla runt med mina pattar.

När vi var rena och fina igen blev jag torkad av Herrarna och vi tog en drink och vilade en stund i soffan.

Av Subban Svensson - 28 september 2009 08:14

Kan inte vara sant att det redan är ny arbetsvecka?, hur kunde helgen gå så fort.

Skulle behövt en vilodag till känns det som, börjar man bli gammal eller?


Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards