Alla inlägg den 3 september 2009

Av Subban Svensson - 3 september 2009 16:13

Är det bara jag som är snuskig och pervers eller?

Har ni som läser inget fuffens för er som ni vill berätta?

Skriv kommentar och låt mig få veta vad ni gör! 

Av Subban Svensson - 3 september 2009 13:07

Tankarna tar mig gärna bort i sexdrömmar och snusk så koncentrationen blir lidande, har ni provat röd Tiger balsam? (finns på Apoteket), ökar blodgenomströmmningen och kan vara intressant på både kukar och fittor + att det är bra att smörja in på en stjärt som ska randas, ökar känsligheten.

Skulle gärna ha en klick både på vårtorna och i mina hål just nu men tyvärr luktar den rätt mycket så folk här på jobbet skulle undra.


Av Subban Svensson - 3 september 2009 12:37

Lunchen avklarad och hann även med att lufta lilla musen under ett litet stadsbesök.

Nu är det bara några timmar kvar att genomlida innan den här arbetsdagen är slut, känns skönt.

Har inte planerat så mycket för kvällen än så vi får väl se vad man hittar på.

Måste vara fin i skinnet på Lördag men det är för tidigt att raka idag, Madame Siv gillar inte hår och skulle hon upptäcka några strån så blir det bestraffning + att håren dras bort med pincett.


Av Subban Svensson - 3 september 2009 11:03

Sitter och fnissar lite vid tanken på vad mina väninnor och arbetskamrater skulle säga om dom fick läsa min blogg.

Många tycker nog att jag klär mig utmanande och inte är blyg när det gäller sexsnack men inte tror dom att jag är så pervers som jag är.

Roligt att berätta vid fikabordet om hur jag blir fastbunden och piskad eller att man har städslav men tyvärr är det väl inte lämpligt.

Dom skulle nog bli nog så chockade av att jag aldrig har trosor under kjolen! 

Av Subban Svensson - 3 september 2009 10:54

Blir det aldrig lunch?, suger i lilla magen.

Undrar om det finns något jobb som man får vara naken på?, Tips?

Trivs bäst naken och har alltid gjort så.


Av Subban Svensson - 3 september 2009 09:46

Hej bloggen!, kul att se att man har många besökare.

Lite dåligt med kommentarer dock, undrar om det bara är manliga besökare eller om det döljer sig några kvinnor i besöksstatistiken?

Om ni finns kan ni inte skriva en kommentar!

Härlig höstdag med sol, skulle velat gå förbi jobbet och tagit en promenad istället.

En dag mindre till Lördag och träff med Madame Siv, undrar vad hon hittat på?

Mina andra besök hos Madame har då alltid varit mycket trevliga, för er som undrar kräver hård sex (BDSM) att man törs lita till 100% på den dominanta parten för annars kan man inte koppla av och ge sig och sin kropp fullt ut.

Det är ju inte fråga om att spela biljard om man säger så utan något mycket mera känsligt som kräver en lyhörd partner, gränsen mellan enorm njutning och katastof ligger mycket nära varann.

Blir kåt bara av tanken!, stack jag in ett finger nu skulle ni se hur det skulle glänsa av fittsaft när jag höll upp det. 

Hur klarar ni att hantera er kåthet under arbetstid? 

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards