Direktlänk till inlägg 7 september 2009

Madame Siv 4.

Av Subban Svensson - 7 september 2009 08:53

Piskan ven med ett rytmiskt läte när Madame och Master piskade vartannat slag över Carinas välexponerade stjärt, kände hur varje piskslag fick min fitta att krampa till och det kändes som att det rann fittsaft ner över mina lår när jag står lydigt och väntar på min tur.
Lider lite med Carina samtidigt som jag ser att hennes fitskåra verkar bli våtare för varje slag, ser även att Masters kuk står rakt ut igen så han verkar då uppskatta arbetet.
När Carinas stjärt börjar bli riktigt röd och hon stönar och vrider sig i sina bojor avslutar snart Madame och Master sitt arbete och slaven får order om att byta offer, min tur!
Ser att Madame och Master sätter sig och dricker ur sina drinkar mens slaven släpper loss Carina och spänner fast mig i hennes ställe, känns mycket utlämnade att ligga fastspänd med stjärten putande och fittan blottad och slavinna som man är kan jag väl inte neka till att fittan säkert blänkte av saft mellan mina lår.
Madame och Master bytte nu sida och sedan började piskan svida över min exponerade bakdel, verkade nästan som om dom la mera kraft i slagen nu för det sved som eld i mina skinkor men efter ett tag började elden sprida sig in mellan mina lår och fittan savade för varje slag som kom, vred mig i både njutning och smärta av behandlingen men fast som man satt var det inte mycket man kunde göra.
Efter en mycket lång stunds piskning så började Madame och Master avsluta behandlingen med ett par snärtar in rakt mellan mina lår och på fittan vilket fick mig att helt tappa behärskningen, det gjorde fruktansvärt ont samtidigt som jag tappade all kontroll och fittan började krampa i orgasmer och jag vilket aldrig hänt mig samtidigt pissade på mig.
Vet inte varför om det var den uppdämda kåtheten i kombination med spänningen och piskningen?
När jag långsamt vaknade upp ur orgasmspasmerna hörde jag bara Madame torrt ge order till slaven att städa upp!, tog inte långa stunden innan han torkade golvet noga och sedan försvann för att återvända med tvålvatten och en handduk som han började mycket noga göra rent min fitta och ben/fötter.
Efter rengöring och torkning släppte slaven loss mina band och jag fick ställa mig upp med lite röda skamsna kinder, kände hur stjärten värmde när jag stod där och väntade på nästa order.
Tittade ber på mina pattar och ser att dom har antagit en blåaktig ton, tittar till på Carina och ser att även hennes börjar bli blåa till färgen, är en mycket fascinerande syn med våra pattar stående hårda och styva rakt ut.

 
 
Ingen bild

berget

7 september 2009 11:21

ÅÅÅ Herre gud kuken är alldeles röd o öm vet inte hur många ggr jag runkat. Vet att det gått två ggr till beskrivningen av din avsugning. ÅÅå En 69:a fan va härligt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards