Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

Fredagsmys 1

Av Subban Svensson - 29 augusti 2009 17:25

Bengt hämtade mig punktligt med bilen och färden ställdes mot sommarstugan, Bengt tackade för senast samtidigt som han gav mig en puss på kinden och klämde till på pattarna.
Är inte så långt till sommarstugan och Bengt pladdrade på för fullt om att han och Sture inte legat på latsidan utan jobbat för fullt sedan senast jag var där och att jag nu skulle få inviga deras senaste projekt men han ville inte avslöja vad det var än.
Kom fram till stugan och då dök genast Sture upp runt knuten och gav mig en riktig bamsekram sedan pekade dom ner mot sjön och jag såg badtunnan som stod nedanför bastun!, den är precis klar och uppeldad för första gången men vi vill gärna att en riktig nymf ska inviga den! Ställer du upp?
Har väl aldrig varit nödbedd så väskan åkte in i huset och vi gick ner till bastun och började ta av kläderna, blyg har aldrig varit mitt varumärke så jag vann avklädningen med hästlängder och frågade om dom skulle med eller?, lugn vi blev sa tagna av att titta på när du klädde av dej sa Bengt och snart stod vi alla nakna.
Ryckte lite i kuken på både Bengt och Sture när vi började gå mot tunnan och jag mitt kåta stycke njöt för fullt av att få vara naken i guds fri natur.
Framme vid tunnan som var väldigt fin med ett trädäck byggt runt om började Bengt hålla ett invigningstal där han tackade Sture för hjälpen med bygget och även tackade vackra nymfen som skulle inviga bygget, normalt ska man slå en flaska champagne mot träet men eftersom vi inte vill riskera glas i fötterna så öppnar vi flaskan och sprutar innehållet över nymfen.
Bengt skakade flaskan och lät korken flyga och när strålen kom siktade han på mig och fortsatte skaka så Champangen sprutade över min kropp och när flaskan slutade spruta så klappade Bengt och Sture händerna och bad mig stiga i tunnan, klättrade upp och lyfte benet långsamt och högt så att pojkarna verkligen skulle få se mitt våta skrev innan jag lät det varma vattnet omsluta min kropp, mmm vad härligt det kändes.
Bengt sträckte in flaskan så jag fick ta sista dropparna ur flaskan sedan kom Sture med en bricka med varsin stor drink som serverades innan båda satt bredvid mig i tunnan, kan det bli så mycket bättre naken i en varm badtunna med två kukar inom bekvämt räckhåll?
Både Bengt och Sture var väldigt intresserade av att mina pattar flöt runt som två ballonger i badbaljan och speciellt Sture var mycket imponerad över vilka stora bröstvårtor jag har och berömde min vackra kropp hela tiden, jag ställde från mig min drink på kanten och satte ner händerna och sög tag i herrarnas kukar vilka båda var stora och svällda, vilken komplimang tänkte jag samtidigt som jag smårunkade lite.
Bengt och Sture började då behandla varsin patte genom att knåda och nypa i vårtorna, vi lekte lite så en stund innan vi fattade glasen och gjorde slut så att Bengt hoppade ur tunnan och gav oss påfyllning, vi fortsatte att sitta och njuta samtidigt som vi sippade på våra drinkar och båda herrarna talade om hur mycket dom gillade riktiga kvinnor med former vilket kändes härligt för en liten flicka att höra.
När drinken nästan var slut började Stures hand uppvakta min fitta genom smek och även låta ett finger glida in vilket inte gjorde mig mindre kåt.
Sedan sa Sture att han vill slicka mig och jag frågade i tunnan?, nej vi går upp sa han och tog min hand och jag följde snällt med upp ur tunnan, Sture la sig på gräset och sa åt mig att sätta mig över i en 69 vilket jag lydigt gjorde, positionerade min feta röv över hans ansikte och böjde mig ner och tog hans ståndare i munnen och började slicka och suga, kände att det inte var första gången han slickade en fitta, hans tunga cirklade runt min clitta och ibland sög hans mun in min läppar samtidigt som tungan jobbade runt mitt hål och även gjorde avstickare till mitt rövhål, var så skönt att jag nästan glömde suga kuken, såg i ögonvrån att Bengt satt bredvid på en stol och smårunkade.
Efter min första orgasm kände jag hur Sture började sprattla och när jag kom till sans förstod jag att det berodde på att jag i upphetsningen tryckt ner fittan/röven mot hans ansikte så han inte kunde andas.
Lyfte fittan så andningen återkom på stackars Sture och började koncentrera mig på kuksugningen, sög och nafsade med tänderna, kände att kuken växte i min mun men innan jag hann klart så lyckades Sture få mig att komma en gång till så att jag nästan ramlade av honom i orgasmvågor men den här gången kvävde jag honom inte, när jag kvicknade till gav jag honom allt vad en 50 årig hona kan vad det gäller kuksugning och efter en stund lyckades jag när jag kände hur kuken växte i min mun och sperman sprutade, svalde och slickade allt vad jag var värd och höll på en bra stund för att göra kuken ren och fin igen.
Hörde Bengts röst som sa åt Sture att flytta sig vilket han snabbt gjorde, jag stod snällt kvar på alla fyra mens Bengt tog plats bakom mig och bara stötte in kuken i mig och började knulla mig som besatt, höll mig hårt i stjärten och även smackade till röven på mig med jämna mellanrum men den här gången kunde han inte hålla sig någon längre stund utan gav till ett brunstön och jag kände hur hans kuk tömde sig i min fitta.
Efter att ha pustat ut en liten stund hämtade Sture varsin öl att kyla oss med och Bengt sa att det började bli hög tid för oss att tänka på grillningen/maten om vi skulle hinna äta före regnet tillade även att det här var en naken kväll så ingen skulle ha kläder under kvällen utan skulle någon bli att frysa skulle vi hoppa i tunnan eller gå in i bastun en stund.

 
 
Ingen bild

berget

29 augusti 2009 18:12

Gud va kåt jag blir av att läsa det här. 69:a slicka fitta du som suger kuk sväljer sperma allt jag gillar

 
Ingen bild

Bergebo

29 augusti 2009 18:24

Du kan du Subban !!!

Tack för att du snällt visade fittan igår på Bc, tyvärr hann jag inte med....vill ha en visning till...Nu !!!...fixar du det?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards