Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Subban Svensson - 23 augusti 2009 15:00

Mycket seg morgon eller rättare sagt fm , en väninna och jag drack kanske lite för mycket rödvin igår kväll.

Nu har fröken tagit ett skönt bad, suttit naken på balkongen och låtit solstrålarna smeka min nakna nybadade kropp samtidigt som jag målat naglarna.

Precis som vanligt slutar det på samma sätt varje gång den här fröken sitter naken i solen, fröken blir kåt.

Kan inte låta bli att leka med mig själv lite, klämmor i bröstvårtorna, fan vad ont det gör först men efter en stund övergår smärtan till njutning.

Tänkte efter klämmorna sätta på dom vårtsug så att vårtorna blir enormt stora och svällda.

Vill inte ge mig själv orgasm än utan vill dra ut på det, gillar att gå runt och bli kåtare och kåtare.

Behöver gå och handla lite mjölk mm men kan nog kombinera det med lite lek i affären.

Har kompletterat med klämmor i nedre läpparna mmm vad skönt.



Av Subban Svensson - 23 augusti 2009 11:07

Skiter i ICA och mjölken, Bengt ringde och bjöd mig på grillning vid sin sommarstuga så när är det bara att porra till sig lite snabbt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards