Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Subban Svensson - 23 februari 2011 12:04

Gillar inte alls när termometern står på över -20 grader utan tycker det är hemskt.

Blir tvungen att ha strumpbyxor för att inte förkyla lilla musen, tar med mig stay-ups till jobbet och byter om där eftersom jag inte trivs med att ha mitt kön instängt.

Var en rätt lugn helg så jag har inte så mycket som är värt att rapportera, sysslat med skönhetsvård i veckan på Frun men också på mig själv.

Min kropp ser väl ut som den gör men mina fötter är min stolthet och på dom kan ingen klaga för mera välskötta och vackert målade små tassar finns nog inte.

Finns män som gärna slickar och suger på dom och gärna blir fotrunkade av dessa små skönheter.

Hoppas ni har det varmare än vad jag har.

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards