Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Subban Svensson - 12 oktober 2010 19:28

Efter att jag har blivit ordentligt bunden så fick slavar och slavinnor order om att sitta på huk mot väggen och se på när subban får sitt straff, nästa händelse var att Dominan satte på mig en ögonbindel.
Är hemskt att ligga helt utlämnad och kan man inte heller se vad som väntar blir det lite jobbigt, fick ligga och svettas en bra stund utan att något hände och bara väntan är rena tortyren.

Kände lukten en millisekund innan första smärtan kom, stearin!, alla 3 har stearinljus som dom droppar över min stackars kropp.
Försöker vrida min kropp men kommer ingenstans och det känns som om det regnar hett stearin över hela min kropp, speciellt brösten och fittan verkar populär att droppa stearin på, träff på träff får min svällda oskyddade clitta att skrika av smärta men till slut blir det ett skyddande lager av kallnat stearin som skyddar lite granna mot fler chocker.
Vet inte hur länge dom höll på men till slut upphör det och jag ligger täckt av ett tjockt lager stelnat stearin och hela min kropp darrar.

Känner mig inte speciellt glad över att det slutat, vet allt för väl hur stelnat stearin brukar tas bort.
Fick snart mina farhågor bekräftade när första smällen kom, dom tänker piska bort stearinet!
Blev piskad utan nåd och jag skrek och grät men slagen bara fortsatte komma, klarar pisk på brösten och kroppen men direkt på min groteskt svullna fitta och oskyddade clitta kan man inte vänja sig vid utan smärtan blir övermäktig.
När dom väl var nöjda med sitt verk låg jag och hulkade vilt, blev lössläppt och fick gå och sätta mig på pålen för att vila (trodde jag) men sanningen var att Frun och Dominan ställde sig bakom mig och började piska röven på mig samtidigt som dom hetsade mig att knulla kuken fortare, Master tog samtidigt hand om mina bröst som han behandlade mycket hårdhänt, kramade och drog i hela pattarna och speciellt verkade han gilla att försöka slita av mig stackars svällda spenarna.
Kan inte hjälpa mig själv utan helt plötsligt bara kommer jag i en jätteorgasm som får mig både att skrika och okontrollerat sjunka ner över löskuken och jag minns inget förrän Master och Dominan lägger ner mig på en soffa.

Av Subban Svensson - 12 oktober 2010 11:09

Fick rida kuken en bra stund innan jag fick order om att stoppa och jag kan inte neka till att det gick för mig åtminstone 2 gånger under uppvisningen, blev befriad från den otrevliga gagen i munnen, man kan bara få fram läten med den monterad + att man inte kan låta bli att dregla.
Den storvuxna dominanta mannen skickade nu fram sin slavinna för att rida på pålen, en liten mager korthårig tjej max 150 cm lång och med en kropp som en 12 åring även om man kunde se på ansiktet att hon troligtvis var ca 30 år, helt obefintliga bröst men med stora ringar i bröstvårtorna och minst 5 ringar i varje fittläpp.
Jag hann bara se när hon kämpade med att få in löskuken i fittan sedan blev jag kommenderad ner mellan hennes Masters lår och fick börja suga hans svällda kuk.

Han höll mitt huvud hårt och tvingade mig att ta kuken ända ner i halsen när han stötte mitt huvud upp och ner över kuken, inte min favorit alls och definitivt inte med en så stor kuk som det handlade om här, mycket lätt att få kväljningar.
Jobbade duktigt med munnen men tydligen ville han spara på sprutet för jag fick sluta innan han sprutade.

Lilla slavinnan jobbade duktigt på pålen och hade fått ett blänkande svettlager på sin kropp när hon blev beordrad av att kliva av och Dominan skickade fram sin slav till pålen, han var alldeles svettig när han väl lyckats få in kuken och kunde börja rida så jag misstänker att han kanske inte är så analtränad än.

Såg att städslaven låg mellan Dominans lår och slickade samtidigt som Frun knullade honom bakifrån med sin strap-on, hann inte tänka så mycket mera innan Mastern körde in kuken mellan mina svällda fittläppar och började knulla mig samtidigt som han smiskade mina skinkor hårt med sin hand men tyvärr varade inte ritten någon längre stund utan sperman sprutade snart min fitta full.
Jag stod snällt kvar på knä och till min glädje fick jag handbojorna borttagna och fick order om att lägga mig på rygg på bänken och sedan gav Master order till sin lilla slavinna att slicka rent fittan på mig och själv höll han fram sin kuk till min mun så att jag fick göra rent den från sperma och min fittsås, slickade och sög samtidigt som slavinnans tunga grävde runt i min svällda fitta ömsom slickade och ömsom sög, var väldigt skönt när hon även smånafsade med tänderna runt min svällda lilla kuk som min clitta såg ut som.

Måste verkligen ha varit motsatserna som möttes när lilla slavinnan låg med huvudet i mitt skrev, jag måste ju väga 3 gånger mera än den här lilla saken som slickade så skönt, Master hade nu inlett ett noggrant studerande av mina svällda spenar, drog och nöp så jag nästan trodde dom skulle gå av men han verkade verkligen njuta av att leka med dom, kom i en orgasm när han nöp och hon slickade.

Master höjde nu rösten och ropade till Frun, den här feta slavinnan ligger och njuter av orgasmer utan tillstånd är detta tillåtet här i huset?
Frun såg förargad ut och sa att naturligtvis får inte sådant hända här i huset, bind upp den feta subban så ska vi piska i henne lite uppförande.
Blev lagd på rygg med benen fastbundna ut åt sidorna så att fittan särades svälld och hjälplös och mina armar bands bakåt så där låg man blottad och kunde inte annat.

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards