Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

Smygskriver.

Av Subban Svensson - 4 juli 2010 11:16

Frun är ute på shopping och lunch med en väninna så då passar subban på att skriva några ord, kommer nog att svida när Frun kommer på hur mycket subban leker med datorn.
Frun har mycket bestämda åsikter om hur saker ska vara och tolererar inga protester från slavar/slavinnor men det är väl så det ska vara.
Subban är Fruns slavinna på heltid och även min gamla städslav kommer efter ett fast schema, städslaven har fått operera sin kuk så den är numera omskuren, Frun åsikt om en kuk är att den skall vara mycket uthållig och spruta först på hennes order.
Mycket tid har lagts på att träna slavens uthållighet, Frun anser att det är det bästa om en slavkuk är omskuren för den blir i sinom tid tåligare av att aldrig kunna gömma ollonet utan den gnider alltid mot byxorna.
Fruns träning har faktiskt gett väldigt bra resultat, slaven får runka, bli sugen och även knulla mig allt naturligtvis under Fruns vakande öga men han får INTE spruta, dom gångerna det har hänt har stackarn fått pisk så han har haft svårt att sitta i flera dagar.
Frun har även sett till att slaven börjat träna på gym och även vid besök hos Frun blir det armhävningar och andra styrkeövningar.
Subban har inte heller klarat sig utan Frun har sett till att subban börjat träna lite, Frun har inga problem med att subban är stor och fet men hon tolererar inte att subban har dålig kondis så subban får trampa träningscykel, lyfta hantlar och gå långa sträckor.
Subban känner sig faktiskt i riktigt bra form, kanske gått ner några kilon.
Frun har ju ett stort vackert hus med tillhörande härlig trädgård, senaste funderingen hos Frun är att starta lite typ pensionat eller ska man kalla det slavpensionat.
Tanken är att Mastrar eller Madammer som ska resa bort kan hyra in sin slav/slavinna i en trygg miljö mens dom är bortresta och väl här sköts dom enligt ägarens instruktioner men kan även tränas på nya saker om ägaren så vill.
Ska bli spännande att se vad det blir av denna ide´.
Måste söta mina sysslor nu!
Puss!

 
 
Ingen bild

Charlie

4 juli 2010 15:30

Hur lång tid tog det innan städslavens kuk hade läkt? Normalt tar det sex vecker ofter en omskärelse innan det är läkt, jag vet av egen erfarenhet. Vem gjorde jobbet? circlist.org

 
rumpmasen

rumpmasen

4 juli 2010 19:20

Blir alltid lika kåt när jag läser dina inlägg.

http://rumpmasen.bloggplatsen.se

 
dekanami

dekanami

5 juli 2010 09:23

Vilken bra affärsidé med pensionatet! Hoppas det går vägen för Frun. Och önskar dig lycka till med träningen och ditt fortsatt liv med Frun. Jag läser regelbundet och det är lika spännande varje gång. Tror det är många som läser så varför inte övertyga Frun om att få skriva mera. Det är nog ett bra sätt att göra reklam för pensionatet.

http://dekanami.blogspot.com

 
slynan

slynan

8 juli 2010 07:57

Låter riktigt trevligt med pensionat. Jag hoppas på en inbjudan då Frun bestämt hur det blir. slynan skulle gärna jobba av hyran.... Puss slynan

http://masterochslynan.blogspot.com

 
Ingen bild

Charlie

8 juli 2010 17:52

circlist.com ska det vara för de som är intresserade av detta lilla ingrepp.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards