Direktlänk till inlägg 3 juli 2010

Siesta

Av Subban Svensson - 3 juli 2010 16:34

Frun har en lite senare siesta än vanligt och slaven städar tyst och försiktigt för att inte störa Frun och då passar subban på att skriva lite på datorn.

Subban har handlat mycket avslöjande klädd eller kanske mera avklädd, riktigt kort sommarklänning, högklackat och både BH och troslös, mera naken än påklädd.

Städslaven fick följa med som bärhjälp och innan vi gick fick vi 3 riktiga rapp med rottingen på våra stjärtar, sved som eld och svällde upp 3 stycken linjer över lilla rumpan.

Subban fick även 3 stycken klämmor i varje blygdläpp med vikter, förutom att det gör jävligt ont så är största problemet att det skramlar förfärligt när vikterna slår i varandra, slaven fick en buttplugg och sedan ett läderband runt kukroten så att hans påle stod blå och fin vilket  gav ett lustigt intryck när slaven satte på sig shortsen utan kalsonger, lite svårt för slaven att dölja sitt tillstånd om man säger så.

Handlingen gick bra och jag tror det var 3 män som såg min randiga röv och fittan med klämmor när jag råkade böja mig bland hyllorna och desto flera dreglade över mina fläskiga pattar som hängde ner över magen med kåtstyva vårtor, slaven kämpade för att dölja sitt påtvingade stånd även om jag såg några damer som tittade.

Väldigt skönt att komma tillbaka hem och Frun tog bort dom förhatliga klämmorna.


 
 
rumpmasen

rumpmasen

4 juli 2010 08:22

Synd att jag inte var i samma affär då. Hade gärna velat se dig och höra skramlet när du gick. Skulle gärna gå och handla med dig jag också med en buttplugg.

http://htttp://rumpmasen.bloggplatsen.se

 
dekanami

dekanami

4 juli 2010 09:05

Du verkar leva ett underbart liv med din Mistress. Har läst din blogg och tänker fortsätta med det. Hoppas det kommer nya poster snart! Önskar dig och din Mistress en fortsatt trevlig sommar.

http://dekanami.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards