Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Hejsan!

Av Subban Svensson - 30 mars 2010 20:10

Det värmer att ni saknat mig!

Tyvärr måste jag nog meddela att bloggen inte kommer att uppdateras så mycket framöver.

Det roliga som har hänt är att Fru I har tagit mig som sin personliga slavinna och därför bor jag i hennes hus tillsammans med Fru I.

Har fått tillstånd att gå in på bloggen och skriva några rader till er.

Fru I har många år att ta igen när det gäller BDSM så jag har mer än fullt upp med att vara hennes slavinna och personliga fixare när det gäller att ordna fram manliga slavar till Fru I och även dominanta Mastrar och Madamer är frekventa gäster här i huset, även om jag ville skulle inte min tid räcka till att skriva så mycket just nu.

Subban klagar inte utan trivs helhjärtat i sin nya roll och är mycket lycklig, subban blir utnyttjad varje dag och hoppas att detta liv ska fortsätta.

Våren börjar komma och jag ser fram emot vårsolen, Fru I har ett hus med en mycket vacker insynsskyddad trädgård som subban nog kommer att få vistas mycket naken i.

Fru I har välvilligt tagit över min städslav men nu händer det att jag får dela städningen med städslaven allt under Fruns kontroll.

Känns underbart att få leva ett liv som slavinna på heltid, går allt bra ska jag säga upp lägenheten till sommaren.

Har fått en present av Fru I, 6 stycken ringar i mina fittläppar.

Hoppas ni alla har det bra och att jag kanske kan få tillstånd att skriva en rad ibland.

Kram/subban

 
 
qqqq91 @ BC

qqqq91 @ BC

30 mars 2010 23:08

roligt för dig (:
hoppas att allt kommer att funka bra för er (:
vart bor ni nu då? kvar i ludvika ? :P

http://medlem.bodycontact.com/index.php?501277

 
Master

Master

30 mars 2010 23:35

Trevligt att höra att du hittat rätt. Kommer gärna över med slynan så jag och FruI kan sitta och titta på våra slynor leka i trädgården.

/Master

http://masterochslynan.blogspot.com

 
Ingen bild

Kåta_jag

1 april 2010 16:31

Hej Subban!
Skulle gärna vara med er.
Du kan nå mig på Knullsiten där jag skrivit till dig.

 
rumpmasen

rumpmasen

2 april 2010 07:39

Vad härligt att höra att du har det bra. Jag önskar jag skulle kunna vara en liten fluga och titta på dig när du blir utnyttjad. Jag är avundsjuk.

http://rumpmasen/bloggplatsen.se

 
nisseman

nisseman

4 april 2010 14:13

Härligt att fru 1 har en väl skyddad trädgård med mycket insysnskydd där du kan vistas naken.. Skulle väldigt gärna vara naken tillsammans med dig där i den trädgården och mysa tillsammans med dig och gärna fru 1.. Kyssar till er bägge.

http://nisseman.bloggspace.se

 
Ingen bild

oerfaren

5 april 2010 20:05

Vad tomt det kommer att bli utan dina underbara berättelser subban men du och Fru I får gärna skriva till min mail om ni vill nån gång oerfaren23@hotmail.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards