Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Helgkänsla.

Av Subban Svensson - 12 februari 2010 09:44

Skönt att det är fredag igen!Var på träff igår kväll, promenerade ca 30 min för att komma till adressen/huset jag skulle till.Kände mig lite nervös och spänd när jag ringde på dörren och stod och väntade på att någon skulle öppna men snart hördes steg och dörren öppnades.Dörren öppnades av Fru I och jag blev bjuden in, tog av mig stövlarna och hängde upp kappan och vi gick in i finrummet där kaffet stod dukat.Vi fikade tillsammans och stämmningen kändes skön och avslappnad Fru I berättade om sig själv och att hon alltid varit dominant och njuter av att få bestämma och bestraffa.Fru I är tämligen smal, blond med uppsatt hår, klassisk klädsel, 60+ och ger ett bestämt intryck, hennes man är död i hjärtinfarkt sedan 2 år tillbaka och var en framgångsrik företagare i kommunen.Fru I berättade att mannen var mycket driftig och utåtriktad men innanför hemmets dörr var han slav på heltid till henne, Fru I berättade även att dom brukade träffa andra par med BDSM intresse och att hon även uppskattade kvinnliga slavar.Efter mannens död hadde Fru I levt ett isolerat liv men nu kommit så långt att hon ville börja få praktisera sin dominanta sida igen.Fru I frågade mig om jag fortfarande ville stanna kvar och om inte var jag fri att gå, naturligtvis ville jag stanna.Bra sa Fru I och reste sig och bad mig följa henne 1 våning ner till källaren och väl därnere gick vi in i ett rum som jag förstod varit deras lekrum.Klä av dig naken och lägg dig på mage på britsen så kommer jag snart gav Fru I mig order om.Tog av mig paltorna och noterade att mina vårtor fortfarande var större än vanligt pga. övningarna på kontoret och även clittan kändes lite speciell, la mig snällt ner på britsen och väntade och tänkte på att det blir lite speciell stämmning när det bara är kvinnor och ingen man närvarande.Fick ligga en bra stund innan jag hörde klappret från högklackade skor men snart nog stod Fru I framför mig och jag kikade på henne.Hon var trots sin ålder mycket vacker där hon stod framför mig, höklackat, stay-ups, håret utsläppt och med en vacker svart korsett på sig, noterade att hennes fitta inte var rakad utan mera noggrant ansad.Jag kommer att bruka slavinnan för min egen njutning men det tror jag hon redan har förstått eller hur?, jag sa ja och nickade snällt mot Fru I.

 
 
Ingen bild

Dan

12 februari 2010 10:54

Fortsätt....jobbigt med benhårt stånd på jobbet...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards