Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Helgkänsla.

Av Subban Svensson - 29 januari 2010 09:37

Helgen närmar sig vilket är jätteskönt, är inte speciellt road av att gå upp tidigt på morgonen, är nog mera kvällsmänniska.

Vet inte riktigt än vad subban ska roa sig med på helgen men vi kan väl säga att erbjudanden finns.

Henrietta kom och städade och gjorde fint igår kväll, blivit så duktig på att städa så.

Måste se till att hon får lite större garderob att välja mellan så att hon inte behöver ha samma utstyrsel hela tiden, tänkte bjuda hem Maria så att hon fick se Henrietta men vågade inte, är inte riktigt säker på att Maria pallar.

Gjorde lite övningar på Henrietta, satte på henne ett läderbälte runt midjan och sedan tog jag ett rep och gjorde en liten snara som jag fäste runt ollonet på Henriettas styva kuk och sedan drog jag kuken bakåt mellan hennes ben och drog sedan fast snöret i bältet på hennes rygg så att kuken satt fixerad båkåt.

Kan ju inte ha en liten städflicka med en kuk som spretar rakt fram men när man gör så här blir han ännu mera lik en flicka, tror inte att han tyckte det var speciellt behagligt men en stackars städslav har inte mycket att säga till om.

Jag själv var som vanligt naken förutom högklackat och satt med en dildo i fittan och chattade på free6 chatten (Hej Dennis hoppas du sprutade skönt) samtidigt som jag njöt av synen när Henrietta kröp runt på alla fyra, mysigt att se den blålila kuken sticka ut rakt bakåt.

När städningen var klar fick Henrietta kyssa mina fötter och tacka för att hon fått städa och i min stora godhet drog jag ut dildon och lät henne slicka den ren innan hon fick gå.

Tog inte av honom bältet eller repet utan han fick sätta på sig lilla kappan och lämna min boning, undrar hur han fick bort det eller om han fick sätta sig och köra bilen med kuken bakåt.

När hon gått så var subban så kåt att hon blev tvungen att låta fittan få sitt och det lyckades mer än en gång, skööönt.

Hoppas ni alla får en härlig helg!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards