Alla inlägg under november 2009

Av Subban Svensson - 5 november 2009 20:34

Skippat bloggandet ett tag vilket har varit skönt.

Fått en fråga hur jag började blotta mig, kan inte riktigt svara hur det började utan bara att jag gillar att visa upp mig och blir kåt av det, märkte sedan rätt snart att det uppskattades av den manliga befolkningen och sedan har det väl bara fortsatt antar jag.

Män blir kåta av att se en glimt av en naken fitta.

Av Subban Svensson - 2 november 2009 18:11

Subban mår inget bra utan har drabbats av nackspärr, inte kul alls.

Försöker använda Teens apparaten till det den är gjord för just nu och hoppas det ska bli bättre.

Av Subban Svensson - 1 november 2009 15:16

Varit ute på sedvanlig Söndags promenad vilket var fruktansvärt råkallt.

Har inte bestämt mig än om jag ska sluta blogga eller inte.

Ligger lite lågt ett tag och kommer nog inte att skriva så mycket men däremot kan ni gärna fråga saker så lovar jag att svara, svarar på alla nyfikna frågor.

Nu behöver jag ett varmt bad att krypa ner i!, någon som kan sträcka mig tvålen?


Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards