Direktlänk till inlägg 23 november 2011

Träning av slav.

Av Subban Svensson - 23 november 2011 20:00

Har just avslutat en träningsvända med en slav, idag var det tillfredställande av Madame med hjälp av tunga.

Började med att slaven fick klä av sig naken framför mig och sedan lägga sina kläder i en ordentlig hög och sedan fick han komma fram till sin Madame som var klädd i högklackat och med svarta stay-ups och som avslutning röd korsett.

Han fick sedan lägga sig över mitt knä och jag kände hur hans ståndare gled in mellan mina strumpklädda lår och när han väl låg på plats så började jag ge honom en riktig omgång med min hand och jag slutade inte förrän hans vackra stjärt hade en mycket tilltalande röd kulör.

Smisk med handflatan kan låta snällt men den som tror detta har aldrig kännt min hand.

När han fick tillåtelse att resa sig så stog hans ståndare i sin fulla prakt med en stor droppe kåtsaft hängande från ollonet.

Lekte lite med hans organ innan jag satte elaka klämmor på hans bröstvårtor vilket verkade göra mycket ont enligt hans ansiktsutryck och sedan fick han böja sig framåt för att ta emot pluggen.

Övningen började sedan med att han fick kyssa min högklackade för att sedan fortsätta upp över mina ben och lår och när slaven blev för ivrig snärtade jag till med piskan och han fick börja om med sitt värv, men till slut nådde han sitt mål och jag tillät mig att njuta i fulla drag av denna jobbande tunga samtidigt som jag styrde honom med piskan.

Lyckades ge Madame mycket njutning om jag ska vara ärlig men när jag till slut tyckte att övningen varit lyckad så gav jag honom order om att stå upp, njöt sedan av att se en vacker kåt slav stå framför mig.

När jag sett nog fick slaven order om att gå ner på alla fyra och sedan satte jag på honom halsband och koppel och ledde honom mot dörren för att senare få krypa ut på den kalla blöta gräsmattan där han fick lägga sig på rygg med en order från mig att börja runka sin kuk.

Njöt av synen en liten stund innan jag drog upp min korta kjol och ställde mig över den runkande slaven samtidigt som jag lät mitt gyllene regn strila över slaven vilket gjorde att hans kuk sprutade i långa pulserande strålar samtidigt som han vrålade ut sin orgasm.

Är kanske inte själv så mycket för sådana övningar men vet att slaven har haft denna dröm i många år och eftersom han varit så duktig så var det väl inte fel med denna belöning.

Snäll som jag är fick han även duscha innan han gick.

Känner mig fortfarande inte riktigt tillfredställd men städslaven ska komma hit nu 21.00 för att sedan stanna till Måndag morgon så jag tror att han ska få träna sin kuk på Madame innan kvällen är slut.

Kramar

 
 
Ingen bild

Bill

24 november 2011 18:12

Härlig berättelse! Har själv drömt om att ha en rakad kvinna med svarta strumpor brebent över ansiktet, samtidigt som hon tömmer blåsan. Aahhh...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards