Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Subban Svensson - 27 oktober 2011 19:23

Om någon trott att jag slutat busa i mataffären så har ni fel.

Varit på Willys idag och verkligen visat upp mina behag, brösten riktigt uthängda genom en mycket läcker bh som verkligen får mina pattar att välla ut och genomskinlig blus med kort svart kjol och då menar jag kort och till detta läckra svarta stay-ups och som avslutning mycket högklackat.

Stod på huk så att hela skrevet blottades för intresserade och såg mer än en man med glansig blick och bula i byxan, skulle vilja bli tagen i gången med havregryn men då blir man väl portad.

Ingen slavträning ikväll men däremot finns städslaven här ikväll och gissa om han ska få knulla ikväll.

Blir alltid mycket kåt av att blotta mig.

Snart helg vilket känns härligt!

Kram!

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards