Alla inlägg den 15 september 2011

Av Subban Svensson - 15 september 2011 20:52

Veckan snart slut vilket är trevligt.

Har en hel dressyr att syssla med på helgen.

Måste erkänna att jag fortfarande inte förstår det manliga könet, vilket gnäll och grin det är när man låter en man smaka stora strapen!

Normalt ser en man det som helt ok att sätta på en kvinna i analen men när dom utsätts för samma sak är det inte lika roligt?

Har lekt med en slav under kvällen, han blev bunden och piskad riktigt hårt så han glömmer nog inte Madame under närmaste veckan, fick även ett par riktiga rapp på ollonet.

Som tack fick han suga och slicka på mina små söta fötter, blev kåt av att behandla slaven så jag var glad att städslaven fanns för att stilla min kuklängtan.

Måste erkänna att jag fortfarande blottar mig i affären, gillar att bli tittad på!

All träning av Master har gett utdelning på så sätt att mina bröstvårtor är större än någonsin och mina nedre läppar hänger vackert.

Kram/Madame

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards