Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

Dominant.

Av Subban Svensson - 14 mars 2011 10:22

Fått praktisera min dominanta sida på helgen vilket var mycket länge sedan.

Vi hade besök av en Domina med sin slav på lördagen, lång mager slav 40+ och jag fick order om att lägga denna nakna slav över mitt knä och sedan värma upp hans bakdel.

Kändes skönt att känna slaven i mitt knä och när jag sedan började smiska hans stjärt så kände jag hur hans mandom växte mellan mina lår, elak som jag kan vara så tryckte jag ihop mina lår hårt runt hans kuk så den blev runkad vid varje rörelse som slaven gjorde.

Smiskade länge med min hand innan jag fick ta paddeln till hjälp och ju mer det sved på rumpan desto mer vred sig slaven och kuken blev runkad vare sig han ville eller inte, till slut klarade han inte mera utan jag kände hur det blev blött mellan mina lår samtidigt som han stönade ut sin kåthet.

Frun och Domina märkte såklart vad som hänt och slaven fick slicka upp sitt kladd innan han fick bestraffning för att ha sprutat utan tillstånd.

 
 
Ingen bild

Impressed

14 mars 2011 16:55

Låter som en helt underbar situation för slaven! Njöt du av att vara dominant igen? Är det något du kanske kommer att vara oftare igen? :)

Subban Svensson

15 mars 2011 18:01

Inte jag som bestämmer det men visst var det skönt att smiska.

 
Ingen bild

strumpbyxan

16 mars 2011 23:26

Mera storys blir kåt av dina äventyr. Önskar så att man fick vara med ,bli tvingad att t.ex stå på knä framför städslaven och suga av honom eller att få ligga under dej och dricka ditt piss och sen att få slicka rent dej efteråt i både fitta och röv.

 
rumpmasen

rumpmasen

24 mars 2011 14:53

Hade gärna legat där själv!

http://rumpmasen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

spok

4 april 2011 15:17

jag saknar kommentarer ifrån dig svensson du har ju inte skrivet något sedan 14 mars skulle vilja läsa om vad du varit med om jag blir kåt på dig. M K H från spok

 
Ingen bild

bored

7 april 2011 22:25

Nu kan du lika gärna lägga ner skiten

 
Ingen bild

sviken av subban

10 april 2011 22:18

lägg ner skiten nu du e ju aldri här o skriver nått längre jue

 
Ingen bild

strumpbyxan

12 april 2011 19:48

Om du ändå var inne här på din blogg varför då inte skriva nån skön historia och svara om nu nån har kommenterat nått??? För så här kan du ju inte hålla på , då kan du ju lika gärna lägga ner bloggen. Du sviker ju dina läsare på detta sätt

 
Ingen bild

Bill

14 april 2011 18:51

Nu har det gått en månad sen senaste uppdateringen. Hur står det till med vår lilla subba? Vi längtar efter nya smaskiga bekännelser...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards