Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Februari.

Av Subban Svensson - 3 februari 2011 20:10

Skönt att det går framåt och dagarna blir ljusare, snart sitter man nog i solen och njuter igen!

Blivit pumpad som vanligt men denna gång mera än brukligt, grotesk syn att se kofittan hänga mellan benen + att jag idag fick gå till affären och blotta min nypumpade fitta.

Skinnstövlar med klack och nätstrumpor + generande kort kappa över min för övrigt nakna kropp gav till resultat att kvinnor såg sura ut och män tittade och visst fick några män titta på mera än dom hade trott.

Master gillar att få den på detta vis och hans envishet börjar bära frukt för all pumpning och alla vikter som jag fått bära visar sig genom att mina läppar är mycket större och hängande än förut, lite jobbigt när man simmar och har baddräkt.

Även brösten får sin träning genom att bindas hårt och bröstvårtorna tränas varje dag med vikter så visst har även dessa blivit längre.

Blev bunden idag och fick rumpan piskad riktigt hårt så det känns fortfarande att sitta, fick även suga Master länge innan han tog mig bakifrån samtidigt som jag fick begrava huvudet mellan Fruns lår och låta tungan jobba.

Varit fullt upp som vanligt, fick vara lydig knulldocka till 5 stycken män på helgen så när Söndagskvällen kom kan jag lova att man inte hade några problem att somna.

Hoppas ni alla har det bra!

 
 
Ingen bild

Dennis

3 februari 2011 20:38

Hade inte varit fel att få se bilder på kofittan och tuttarna. :)

 
Ingen bild

Bill

4 februari 2011 13:24

Lite avundsjuk på herrarna i butiken som får en så härlig uppenbarelse att titta på...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards