Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Slut på helgen.

Av Subban Svensson - 17 januari 2011 08:44

Vad helger går fort!

Har haft fullt upp hela helgen, besökare i huset så subban har fått tjäna både med underhållning och mat.

Känner mig något mör i hela kroppen, pattarna har verkligen blivit behandlade och tillika mina öppningar.

Frun och Master har sista tiden jobbat hårt med att töja mina bröstvårtor och fittläppar, sitter det inte sug på dom så är det klämmor med vikter.

Deras mål är att få dessa delar riktigt groteska, mina stackars vårtor är jobbigt känsliga/svällda när dom gnider mot tyget i min blus här på jobbet.

Var jobbigt halt att gå till jobbet idag, var rädd att ramla hela tiden och vilken syn skulle inte det varit att ligga utslagen på isen men kjolen uppdragen och fittan synlig.

Jag och städslaven fick ha uppvisning för gästerna, slaven visade sin uthållighet genom att knulla mig i alla upptänkliga ställningar inför gästerna.

Gästernas slavar/slavinnor fick även dom visa sina färdigheter, en slavinna var fantastiskt vig.

Hon kunde dra upp benen och lägga dom under armarna, härlig syn med det helblottade könet som blev piskat, blir lite avis men detta kommer jag aldrig att klara.

Naturligtvis blev det som vanligt tävlingar (gillar inte tävlingar) den här gången gick det ut på vem av dom dominanta som lyckas få sin tilldelade slavs stjärt rödast på en viss tid.

Jag vann inte men nog fick rumpan stryk så det räckte.

 
 
Ingen bild

spok49

17 januari 2011 11:45

Man blir ju kåt när man läser om dig och ditt förehavande, du får använda broddar på skorna nu när det är glashalt ute. Men det känns som det börjar att våras men det kommer nog bakslag men gå du utan troser du M V H kåting i småland

 
rumpmasen

rumpmasen

20 januari 2011 08:36

Kul att höra av dig här igen. Fick mig en skön runktstund när jag läste. Om du hade ramlat hade jag gärna hjälpt upp dig och dolt din fitta med min hand.

http://rumpmasen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

julia

29 januari 2011 13:54

Sjuka störda kärring... Någon borde nog spärra in dig för gått...

Subban Svensson

31 januari 2011 08:16

Lilla fröken borde nog vara mera uppmärksam på lektionerna i skolan och lära sig stava bättre.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards