Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Helgen snart slut.

Av Subban Svensson - 15 augusti 2010 15:36

Fortfarande läckert väder, har just kommit in från solen.

Frun har siesta och paret som varit på besök har lämnat oss, städslaven är ute och tränar lillslyna, ja hon kallas så hon som ska vara inhyst hos oss i 14 dagar.

Lillslyna är en riktigt söt liten sak!

Hon kom i fredags och blev redan då vägd och uppmätt på alla ledder eftersom hennes Master tycker att hon är fet så ska vi alltså försöka träna upp henne,  165 cm och 88kg tycker inte jag är något att kalla fet utan mera på sin höjd knubbig.

Lillslyna har verkligen fått röra på sig, cykel, jogga, armhävningar och man får inte glömma lårträning med stora fastsatta kuken från midsommar.

Lillslyna får ställa sig över kuken och med klämmor i bröstvårtorna som går med gummiband mot taket så när hon är högst upp på kuken så klarar sig bröstvårtorna men när hon sätter ner sig och bottnar så kommer bröstvårtorna att dras mot taket på ett smärtsamt sätt.

Sedan står Frun med piskan och håller takten och om tempot ej hålls så smäller det i rumpan.

Lillslyna klarade 10 minuter innan hon säckade ihop dyblöt i svett, prova själv det är drygt.

Misstänker även att en och annan orgasm infann sig på vägen, kuken var då alldeles våt av hennes safter.

Madam i paret som hälsade på blev så road att hennes slav fick testa samma sak, han klarade 20 minuter i betydligt högre tempo så hans rumpa måste ju vara helt skinnflådd.

Städslaven är ute och joggar med lillslyna som har ett par japanska danstrosor på sig under joggingturen.

Kram på er!

 
 
dekanami

dekanami

16 augusti 2010 06:19

Kul att läsa om dina äventyr igen. Kan du inte berätta lite mera om hur dina dagar ser ut?
Träningsläger med lillslyna låter jobbigt för henne. Vad är japanska danstrosor?

http://dekanami.blogspot.com

 
Ingen bild

Kevin

16 augusti 2010 13:52

Tjena subban.
Har följt din blogg nu ett tag ch blir lika kåt o upphetsad varje gång jag läser om dina upptåg.
Det skulle vara underbart o få följa er en helg och vara i er närhet o se och höra allt häftigt som ni gör.
Hoppas på mer ifrån dig....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards