Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

Hej i sommarvärmen!

Av Subban Svensson - 13 augusti 2010 10:02

Behöver väl inte nämna vilken härlig sommar vi haft och fortfarande har!

Har inte hunnit skriva så mycket men det kanske blir bättring framöver.

Har fått frågan om hur det gick för slaven så jag får väl berätta klart.

Frun kom ut till den ståndaktige bundna solslaven och gav honom beröm för hans framsteg som slav och sa att om slaven vill ska han få en efterlängtad orgasm.

slaven tackade ödmjukt och sa att han hade längtat så efter att få komma, slaven har runkförbud och är klok nog att inte leka med sig själv utan tillstånd för Frun har stenkoll dom gånger han får spruta och skulle han ha lekt själv kommer inte mängden sperma att vara stor nog.

Frun har sagt att misstänker hon lek av slaven när han inte är hos Frun så får han 2 val, antingen sluta som slav eller tvingas bära ett kyskhetsbälte så att han inte kan få stånd eller leka med den så slaven passar sig noga.

Slaven blev lössläppt och fick komma upp till ståeende och sedan ställa sig under stora lönnen där hans armar hissades upp med ett rep liggande över en gren till slaven stod och balanserade på tåspetsarna.

Frun gick fram med ridpiskan och smekte hans ståndare lätt med piskan innan hon rytmiskt började piska slavens styva kuk, slaven svajade lätt när han av smärta/njutning tappade fotfästet, Frun piskade inte hårt utan mera rytmiskt och bestämt och när hon såg hur nära det var för slaven gav hon honom order att spruta samtidigt som hon ökade kraften i slagen.

Dröjde inte länge innan slaven med ett gurglande läte sprutade 3 stora strålar ut på gräset och hängde slappt i repet med ett lyckligt leende på läpparna.

Gör rent slaven fick jag order om och jag gick snällt ner och började slicka och suga rent slavens kuk samtidigt som Frun piskade min stjärt och även gav mig ett slag på fittan då och då, slaven blev snart ren och fin och naturligtvis även styv igen, vill inte skryta men suga kuk kan subban.

Slaven släpptes nu loss och Frun petade på kuken med piskan och gav slaven beröm för sina framsteg med uthållighetsträningen, jag ska nu sätta slaven på prov sa Frun.

Bind fast honom på gräset fick jag order om, när han låg där hjälplös så sa Frun att nu ska slaven få ytterliggare en belöning, jag ska låta slavkuken få smaka Fruns fitta men om slaven sprutar kommer han att få ångra sig mer än en gång.

Frun drog av sig naken och började med att sätta fittan över slavens ansikte och gav order om att slavtungan skulle börja jobba, såg hur Fruns fitta redan nu glänste av fittsaft så nog var Frun kåt alltid och inte blev den mindre kåt av att bli slickad.

Efter en stund så reste Frun sig och började sätta ner sitt villiga hål mot den styva väntande kuken och snart var den ända inne i botten och Frun började rida, red hårt samtidigt som hon höll ett stadigt grepp i slavens bröstvårtor.

Trodde Frun skulle slita av bröstvårtorna på slaven när hon fick sin första orgasm men hon fortsatte bara ritten och kom nog 2 gånger till innan hon reste sig med ett belåtet leende.

Frun tittade på slavens fittvåta styva kuk och sa torrt, slaven klarade provet.


 
 
zaida

zaida

13 augusti 2010 10:38

häärligt med fint väder igen, kanske lite för varmt men.. ;)

http://zaida.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards