Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

Semester.

Av Subban Svensson - 14 juli 2010 14:33

Frun tar siesta och städslaven ligger bunden i solen, han är inte lika brun som jag och det vill Frun råda bot på.
Städslaven kom redan innan Frun vaknat så vi hjälptes åt att servera henne, slaven fick även slicka henne under frukosten och även uthållighetsträna lite på mig, tyvärr inte länge nog för att jag skulle komma så resultatet blev bara att jag blev ännu kåtare.
Frun satte sedan på mig vårtsugar på bröstvårtorna och en clitorissug på min clitta vilket jag fick bära i mer än 1 timme innan dom togs av och avslöjade ett par enormt stora svällda kospenar och en clitta som står rakt ut som en mindre kuk. 
Efter detta fick vi order om att gå och handla, lilla korta sommarklänningen, BH med hål för vårtorna och högklackat + ludersminkad och med geishakulorna uppstoppade i min fitta.
Kände mig nästan lite skamsen framför spegeln, BHn gör att pattarna går 1 meter framför mig och tack vare hålen för vårtorna så ser det ut som dom svällda spenarna ska spränga tyget, finns ingen chans att vara diskret inför mäns blickar och inte blir det bättre av att clittan står svälld rakt ut som den värsta kuk är ändock glad att jag inte fick hela fittan uppsugen för då skulle hela alltet hängt nedanför korta klänningen (Mu).
Slaven fick en läderrem åtdragen runt roten och gummiringar runt bröstvårtorna så att dom började svälla fint.
Lydigt vandrade vi iväg mot affären, svetten rann i värmen och fittan rann av kåtsaft så det var ett väldigt bestyr att hålla kvar kulorna men väl inne i affären var det lite svalare, kände att män hade svårt att inte titta på mina pattar med styva spenar som trycktes mot tyget, hade någon man sagt att han velat knulla mig så hade jag bara sagt varsågod.
Vi handlade allt som stod på listan och som sista punkt stod det att vi skulle välja största gurkan i hela grönsaksdisken som när vi kom hem skulle användas i slavens analträning, vi småfnissade när vi stod och kände på gurkorna men till slut hittade vi ett riktigt fint exemplar.
Blottade mig nog lite men var rädd att kulorna skulle ramla ur om jag skrevade för mycket, ut i solen igen och vi vandrade hemåt i värmen och tog oss hem utan missöden.
Skönt att komma hem och få bli naken igen, fick ta ur och tvätta kulorna från mina safter och slavens band släpptes men inte slaknade den för det.
När all mat var inplockad och lunchen avklarad fick slaven ställa sig på alla 4 i trådgården och Frun oljade in hans bakre hål och sedan började hans svettiga kamp med att ta emot jättegurkan, tog sin lilla tid men till slut kunde Frun börja knulla honom med gurkan, det lät inte som han bara njöt men tittade på hans styva kuk med försats hängande ute på ollonet var det väl inte bara negativt.
Subban har fortfarande inte fått njutning idag men Frun lovade mig att jag ska få rida slavens kuk senare idag och efter ritten tänker Frun piska slaven till orgasm men det vet han inte om än, vem vet kanske även jag får fittan piskad?
Frun har siesta just nu och slaven ligger bunden i solen och jag ser att hans kuk står stolt rakt upp så jag tänker gå ut till honom i solen, kanske retas lite genom att suga på kuken lite innan jag vänder honom.

Puss på er!

 
 
Ingen bild

MASTER X

14 juli 2010 15:02

är väl inte så konstigt att man fortsätter läsa din blogg med alla dina härliga tankar, sammtidigt som jag förbannar mig att jag inte hunnit träffa dig IRL, men den förhoppningen finns fortfarande, så det är väl bara att se framtiden ann....*s*

 
dekanami

dekanami

15 juli 2010 07:31

Låter som underbara sommardagar. Hoppas du får din njutning med orgasm idag! *ler*

http://dekanami.blogspot.com

 
rumpmasen

rumpmasen

17 juli 2010 08:45

Tack för det här inlägget. Nu fick jag anledning att runka ur mig en sats på morgonen. Jag hade gärna legat hos dig bunden med kuken i vädret!

http://rumpmasen.boggplatsen.se

 
Ingen bild

Fittälskaren

20 juli 2010 17:19

jag blir så jävla kåt! Jag vill också suga hans kuk!
Fuck me please!!!

 
amorspilar.se

amorspilar.se

25 juli 2010 17:47

Amorspilar.se har allt från sexleksaker till intimvårds produkter.

http://www.amorspilar.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Subban Svensson - 13 oktober 2022 13:36

Litet tips om hur man får snoppen att må bra och vara underbart mjuk och len. Fyll en liten skål/kopp med olivolja och blanda sedan i 1 tesked finamalen kanel och rör om, blir blandningen för torr så addera mera olja. Häng ner den lilla vännen i ...

Av Subban Svensson - 12 oktober 2022 10:53

Har inte skrivit något på evigheter men ändå har bloggen jättemånga besökare varje dag? Vilka är ni? Gamla besökare eller nya som hittat hit? Is på bilrutorna idag men solen skiner och i mitt solhörn är det varmt nog att ligga naken. Har förb...

Av Subban Svensson - 15 april 2019 16:34

Sol+värme = naken subba i solhörnet = våt och kåt av dom härliga solstrålarna! Hoppas sommaren blir solig och varm! ...

Av Subban Svensson - 16 april 2018 21:37

Tittar in på min gamla blogg och ser att jag har många besökare som fortfarande hänger kvar och besöker min blogg. Blir lite rörd över er tillgivenhet, vad söta ni är! Subban mår bra och är frisk och fortfarande mycket BBW vacker och blir bara kå...

Av Subban Svensson - 1 juni 2017 11:47

Besökte min gamla blogg som jag inte brytt mig i på år och dag och finner att den fortfarande har många besökare varje dag trots att jag inte tillför något nytt. Känner mig lite hedrad över att så många kåtbockar och kanske någon kvinna är inne och...

Presentation

Omröstning

Får en tant som jag vara så kåt, villig och troslös eller?
 Borde gå till doktor.
 Älskar kåta tanter.
 Perverst!
 Skäms tanten.

Fråga mig

75 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards